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Nephalem-Prüfungen erscheinen nicht mit Reaper of Souls

Diablo 3 NephalemprüfungenMit der Ankündigung der Diablo 3 Erweiterung Reaper of Souls auf der Gamescom 2013 stellte Blizzard u. A. auch neue Events wie z.B. die Nephalem-Prüfungen vor. Jetzt gab Lylirra bekannt, dass es mit RoS vorerst keine Nephalem-Prüfungen geben wird. Dieses Feature wird wohl erst mit einem späteren Patch erscheinen.

Um an einer Nephalem-Prüfung (Nephalem Trial) teilzunehmen, müsst ihr zunächst das entsprechende Dimensionstor finden. Diese Tore sind zufällig über alle 5 Akte verteilt. In den bevorstehenden Herausforderungen erwarten euch Wellen von Monstern, die regelmäßig erscheinen und in einer gewissen Zeit besiegt werden müssen. Diese Wellen werden mit der Zeit immer stärker und schwieriger. Je nachdem wie schnell und sicher ihr die Prüfung meistert, umso besser fällt die anschließende Belohnung aus. Jede Prüfung hat einen Bezug auf die aktuelle Geschichte.

Blizzard PosterLylirra on Nephalem Trials: Scrapped? (Source)

Nephalem Trials are indeed still alive in some form, but they will not be added with the launch of Reaper of Souls. We absolutely love the idea behind the Trials (challenge-based systems can be so much fun), but before we implement them we want to make sure they have a strong underlying reward structure and tracking system. That kind of hook is important for a system like this and we didn’t want to add in Nephalem Trials to the game without it.

The gameplay felt great and was in a good place at gamescom 2013 where we announced them – which is actually why a lot of the individual Trials have been added on their own as standalone events into Reaper of Souls – but the mechanism that made the overall system feel meaningful over a long period of time wasn’t and would take some pretty significant tech and time to implement (in this case, at the expense of other features as well).

Rather than delay the release of the expansion to make sure Nephalem Trials could make it in with all the necessary components, we made the decision to cut them for now and re-focus our efforts on making sure other key systems like Adventure Mode, Bounties, Nephalem Rifts, and Clans & Communities (just to name a few) are solid. It’s not an ideal scenario, but these are the kinds of hard calls we sometimes have to make in a world where we can’t stack +Maximum Resource. >.>

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