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Diablo 3 Black-Damage Bug wird mit der Einführung von Loot 2.0 behoben

Diablo 3 black dmg bugGestern Abend hat Wyatt Cheng im offiziellen Forum kommende Änderungen zum Black-Damage bekannt gegeben. Durch eine falsche Berechnung haben diese Waffen momentan viel höheren Schaden pro Sekunde als es eigentlich vorgesehen ist. Laut Wyatt wird mit der Einführung von Loot 2.0, welche bereits vor der Erweiterung RoS stattfinden wird, der Black-Damage Bug für alle neu gefundenen Gegenstände behoben sein.

Blizzard PosterWyatt Cheng on Fix black damage in RoS? (Source)

black damage is apparently seen as a bug, but be careful what you ask for. Fixing that bug will greatly reduce the value/efffect of all +5% element affixes.

Interestingly enough, in the console version those have all been changed to Increase Elemental Damage by x%, instead of Add % to elemental damage.

Hi,

Just wanted to confirm that we do indeed view this as a bug, but we want to be conservative about fixing bugs that result in a nerf to items people have already found.

The black damage bugs should be fixed for items that drop in Loot 2.0. The changes in console to Ad % to elemental damage are a reflection of this philosophy.

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